© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Vaknade innan tuppen idag.

Jag vaknade precis som jag ville, kl 6!
Nu e jag färdig oo började tänka på att jag kunde ha sovit en halv timma te :P
Ja nä, lika bra att man e uppe nu så man kan ta det lugnt, men kommer ändå sluta med stress i sista sekund som vanligt.
 
Men ska väl försöka få hem lite mer musik (så jag har något mer än det jag laddade ner igår) att lyssna på.
 
Fortfarande happy, fast oxå nyvaken så kanske inte ser de minsta happy ut.
Nä nu skämtade jag nog allt med er där ute.
Men glad e jag iaf!
 
Blir kanske stockholmoo imorgon, dock har jag inte hunnit prata med mami om pengarna oo så.
Men ska väl göra det när jag har rök paus sen.
 
Hoppas dagen blir så bra som jag vill!
Sen hoppas jag på att alla andra får en jätte bra dag! :)
 
Pungizz.blogg.se




Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: