© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Syskon?

Det e helt sjukt men ibland har tankarna börjat snurra runt i huvudet.
Det jag mest har tänkt på e att skaffa ett syskon te min fina bus unge.
Jag menar hon e 2år oo klarar sig väldigt bra med att leka, fixa oo dona.
Men på något sätt så vill man ju självklart att hon ska förstå något mer än vad hon gör idag.
Hon förstår ju inte så värst mycket än.
Oo det vore ju väldigt skönt om hon kan vara ute oo leka oxå, med vänner eller utan.
Alltså att hon e mer självständig än vad hon e nu liksom.
 
Men det suget jag har finns, den e väldigt stor om man säger så.
 
Men jag ska väl försöka bita ihop oo vänta te hon blir 3år iaf.
Då kanske hon e mer självständig liksom.
 
Men får se hur det blir med den saken eftersom att jag verkligen vill ha.
Oo speciellt nu när vi var i sthlm så fick hon busa med en bebis på 10 månader.
Tex oxå när han inte hade nappen i munnen oo den inte ens fanns i närheten så hittade hon en napp kanske i köket tex oo han satt i tvrummet så kom hon fram med den te honom oo stoppade in den i mun på honom.
Sååå otroligt sött gjort av henne.
 
Så om jag ska vara helt ärlig så känner jag att jag kan skaffa ett syskon te min fina bus unge så snart som möjligt :)
 
Pungizz.blogg.se




Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: