© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Sommar, sommar, SOMMMMMMAR!

Började plugga på folkhögskola i mars den 11 har jag för mig.
Den 31:a maj, alltså nästa fredag slutar jag.
Då e jag klar där, dock har jag inte gjort så mycket av det jag skulle göra.
Men har ändå lärt mig en del oo jag e nöjd!
 
Ska nog kanske börja på folkhögskola i sthlm senare, typ om något år liksom.
Blir nog att börja på folkhögskola om jag inte  fått något jobb om ca max 2år.
 
Hua mig, kommer hända lite saker i sommar.
Eller ja i juni tar en polare studenten så då ska man stå oo kolla när hon springer ut.
I juli ska man på dop för då ska min väns son döpas.
Sen när det väl bli gröna lund eller kryssning, jag e ju så otroligt sugen på båda två men lär ju iaf bli gröna lund helt klart.
 
Sen blir jag ett tant år äldre.
 
Sist men inte minst så blir det ju självklart en himla massa mys med dottern.
Juste funderar starkt på att dra te parken zoo eller skansen med dottern så hon får ha en rolig dag oo se på massa djur :)
 
Lär nog göra en uppdatering i sommar om vad som händer oo vad som har hänt helt enkelt!
 
Pungizz.blogg.se




Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: