© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Imorgon e det avslutning!

Sitter i skolan oo softar.
Sista riktiga skol dagen idag.
Imorgon avslutas det med matlagning, grillning oo duka m.m.
Känns rent utsagt förjävligt, att det liksom e över imorgon.
Att jag gått klart här nu, 3 månader av massa upplevelser oo sånt där liksom.
 
Vad händer sen då?
Vad kommer jag välja?
Jobba eller plugga någon annanstans?
 
Jag vet ingenting just nu, men nå slags folkhögskola lär det iaf bli sen, fast kanske i sthlm? :)
 
Jag har funderat mycket på det där, men vet fortfarande inte riktigt vad jag vill göra efter detta.
Plugga eller jobba?
Båda vill jag ju  göra men skulle bli en aning stressigt!?
 
Jaja, bara passa på att njuta den här dagen för sen e detta över, snyft! :(
Kommer sakna alla från klassen ju, haft så otroligt roligt även om man varit jätte trött eller bara lite trött så har det blivit mycket skratt! :)
 
Ska väl försöka ta bilder imorgon, så ska jag minsann visa er vilken underbart fin klass man hamnade i!
Man kan inte bli mer stolt än vad jag redan e nu! :)
 
Pungizz.blogg.se




Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: