© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Kalas för farsan!

Åååh, har vi tur så har vi helt enkelt tur!
För vi kanske snart nämligen har en lägenhet på g i lilla märsta :)
Vore för jävla bra, enda negativa e väl att lägenheten ligger högst upp i trevåningshus.
Men det löser vi på något sätt.
Får helt enkelt använda min favvo vagn när jag skall handla sedan ha en extra i lägenheten eller nå sånt.
 
Men kommer bli toppen om vi får lägenheten!
Det kommer lätta på trycket liksom!
Vi kommer kunna andas ut oo införskaffa oss mer möbler oo sånt där liksom isåfall!
 
Idag drog vi mot strängnäs för att fira min pappa imorgon (lördag) eftersom att han fyllde 50 härom dagen! :)
 
Så ska väl sova strax så man inte får sova allt för länge kan nog vara bra att vakna hyfsad tid så man kan fixa sig, sen dottern ska ha frukost oo lunch innan kl 1 helst.
Sedan kl 2 rullar gästerna in i våran lokal som päronen hyrt! :)
Herregud när jag tänker efter så blir det en hel del göra imorgon bitti så en natt cigg oo sedan sova!
 
Säger väl godnatt alla nyfikna läsare så hörs vi nästa gång!
 
Pungizz.blogg.se




Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: