© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Hotell

För jag var på möte i måndags, som jag säkert sagt.
För jag var på ett litet snabbt möte på tisdagen.
För att jag var på ett möte angånde min praktik, dessutom på de stället där jag jobbar på nu!
Ja, jag kan knappt tro att de e sant!
Jag jobbar nu, ville redan börja i torsdags.
Så ja, jag började kl 8! :D
Dock måste jag prata med dom på måndag angånde tider då min mor jobbar, så jag typ kan vara hemma te hon kommer hem oo sedan åka oo jobba.
För blir lite väl knas med barnvakt kl 7 på morgonen, så måste snacka med dom om de.
 
Men jag trivs som bara den, alla e trevliga oo har humor!
De gillar jag starkt!
Idag jobbade jag på utan rast, de kändes när jag fick sluta!
Fy bubblan, men attans så kul de e oo få komma ut oo få göra något!
Så...
Praktik fram te mars, sedan får man se vad som händer! ;)
Kanske e jobbet mitt sen eller så går jag te nästa hotell.
Ja, de e nämligen hotell jag jobbar på!
Städerska!
 
Mer än så får ni inte veta!
 
Men jag mår skit bra!
Detsamma gäller min dotter!
 
Ha en bra helg för de ska vi ha, villlllllla ut, 123!
 
Pungizz.blogg.se




Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: