© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Dagistider?

Har tänkt en del på dotters schema
Om jag kan så kommer jag ta tre dagar i veckan, alltså så här...

Tror nog de kan bli bra! :)
Då får hon sovmorgon alla dagar, men då slipper man vänta i timmar när man kommer hem, då hon ska lägga sig på kvällen.
Dessutom kan hon bada då hon kommer hem, middag + kvällsmat nån minut innan sängdax isåfall.
Ska iaf snacka med personalen om de, får se om de gillas, allstå tiderna + dagarna.

Aja, får se om de går vilket fall..
Eftersom att jag e arbetssökande så kan hon bara gå 15 timmar i veckan, lite surt..
Men blir bättre sen när jag fått jobb!

Åhååå, vill ha jobb! :/
Man söker för fullt utan svar...
Så jävla dåligt att dom inte kan höra av sig, aså dom som söker personal m.m...
Men men...




Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: