© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Tänker inte äta andras skit!

Första dagen då dottern blev lämnad på dagis, dottern mormor fick lämna henne då jag skulle på möte.
Men ska hämta henne 14:00 om dom inte ringer tidigare.
Än så länge har dom inte hört av sig så jag antar att de går väldigt bra för min stora tjej <3

Igår när jag hämtade henne så kramade hon om mig, gud va glad jag blev!
Fast först när jag kom så märkte hon knappt att jag kom förens jag var framför henne :)

Hoppas jag får möta samma glada tjej idag med! <3
Gud vad jag älskar min dotter!

För dom som blir osams med mig får skylla sig själva när de gäller släkt oo vänner!
Då kommer dottern inte få träffa nån alls av dom.
Om jag blir osams med en släkting te dottern så kommer dottern inte få träffa personen oo då kommer jag aldrig besöka någons hem!
Detta för min dotters skull!
Har man inte en rak rygg nog oo kan säga att man ångrade bråk eller nått så får personen skylla sig sj om jag inte besöker nån släkting te dottern.
Jag e så jävla trött på folk som bråkar, sen har jag alltid behandlat folk som dom själva vill bli behandlade oo de tänker jag fortsätta med!
Jag kan be om ursäkt efter ett tag men då har jag gjort de, vill inte personen e de personens problem!
Tänker inte äta all skit som folk ger mig!




Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: