© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Saknar min fisgris!

De e så tyst när inte dottern e hemma på dagarna längre! :(
Saknar när hon pratar med mig oo säger,
  • Mamma
  • Meeh
  • Titta
  • Lempa
  • Tom ny = kom nu eller tommy
Jag saknar helt enkelt allt med henne, oo hennes underbara kramar man får hela tiden eller hennes leende!
Men kl 14 ska jag hämta henne, eller ja de e ju nå speciell dag på dagis idag, verkar som om de e de överallt?

Vill hon vara kvar en stund så får hon de, men måste göra lite saker så blir inte oo vara där så länge :/

Påtal om Meeh , de e hennes nya kaxiga ord, varje gång hon säger något kommer alltid Meeh upp.
Min dryga lilla fisgris ;)

Nu ska jag njuta av sista 25 minutrena av ''mammaledigt'' sedan ska jag ta bussen oo åka iväg oo hämta henne sen som vanligt så ska vi gå hem igen då bussen aldrig stannar utanför så vi kan åka buss hem den åker bara vidare mot stan när jag tar den från mig.
Men oo andra sidan så blir man nog av med lite mage inom en snar framtid! ;)
Sen lyser ju solen på mig när vi går hem så kanske får lite färg detta år!!! :D
Finns så mycket bra saker med promenad i sommar värme! ;)




Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: