© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Rulla in då!!!!

Usch, vill ha jobb, pengar som rullar in varje månad ska ju även vara max 10 000 kr ++++
Snart får jag nog jobb, men vill jobba nu!

Jag blir tokig på att sitta hemma hela dagarna oo nu när dottern börjat dagis känns de jätte konsitigt oo bara sitta oo inte göra något, visst jag söker jobb för full rulle men vill ju att de ska hända lite mer saker!
Ja, jag städar oo donar hemma men man vill jobba på riktigt oo få in pengar för de man gör!
Jag vill inte jobba gratis oo dessutom inte hemma!?

Aja...

På fredag drar jag te stockholmooo, så jävla underbart, umgås med mina fina tjejer som betyder allt <3
Love, love, love!
Ska även klippa en av mina vänners hår!
Kommer nog upp bild på de, så får ni säga vad ni tycker om de! :D
Om de blir bra så kommer jag nog fundera lite mer på att utbilda mig te frisör! :D

Puss oo hej, hoppas ni har haft en trevlig helg!




Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: