© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Jobb

Gick inte att vara ute idag, för när vi väl tänkte dra oss ut så började de regna :/
Får väl ta det imorgon, efter att jag sökt några jobb, för de e de som står på listan nu...
Annars blir de AJajAJ från AF...
Lite trött på att söka jobb, men ett måste om man vill komma nånstans i livet...!

Men efter att jag sökt lite jobb på förmiddagen så går vi nog ut oo leker lite efter hennes lunch!
Sen efter de åker vi nog in mot centrum, måste handlas lite såg jag förut i dag när jag kollade kylen...
Sen när man kommer hem så blir de det vanliga, DISKA...

Nämen vi får se hur dagen börjar oo slutar, men hoppas på fint väder!

Ha en fortsatt trevlig natt alla läsare!




Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: