© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Foto kväll

Jag älskar att ta foton även om de inte blir så ofta nu när jag har en dotter på 1år, de kräver mycket jobb när man e morsa! ;)

Men iaf, min vän maria oo hennes kille har ''bokat'' foto kväll med mig.
Dom vill stå vid en fontän som lyser vid en rondell!
Kan nog bli riktigt nice!
Självklart gör jag detta gratis, men när jag har en värsting kamera så blir de lite money! ;)

Men när jag får ett bra jobb så ska jag köpa en bättre kamera!
Då kommer dom få mycket bättre bilder då! :)

Alla mina vänner som e i ett förhållande fotar jag alltid med pussbild, just för att dom blir så söta! :)

Undrar om de finns nån utbildning för att kunna fota, aså inte gymnasium för de kommer jag inte in på, e ju trots allt 21år...

På tal om min ålder så blir jag 22 år i augusti, herregud!

Jaja, får se hur livet kommer se ut om något år! ;)

Hare gött!




Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: