© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Dottern började dagis igår!

Ber om ursäkt för att bloggen legat nere i dryt 2 dagar.
Igår började Emilias inskolning på dagis!
Eftersom att hon varit sjuk precis, hon var sjuk när hon skulle ha börjat.
Nu e hon ju frisk, men hur länge återstår att se!
Vad jag fattat de som så skulle hon vara ledig imorgon, dessutom på torsdag oxå då de e röd dag.
Sen blir de dagis på fredag.
Sedan börjar vi om på måndag sen ska vi börja lämna henne där sj..
Tror nog de kommer bli toppen!

Barnen var så nyfikna på henne igår medans hon lekte massor, sen skulle hon stå vid soffan oo leka med sakerna...
Jag vill verkligen inte förstå att hon börjar bli stor, mammas ''stora'' flicka :)
Sen var ju en av vik läraren bra intressant.

Blev även lunch, sen drog vi hemåt vid halv 1 då hon inte ville somna på dagiset.
Så när vi väl fixat med vagnen oo sen la jag henne ner där så somnade hon på en gång oo sov en stund i vagnen gnällde lite när vi var hemma en stund sedan somnade hon några minuter i sängen oo sen vaknade hon oo ville vara uppe...

Dock får vi se hur de blir på morgonen när hon ska upp oo när hon ska lägga sig, ska väl försöka att lägga henne i bra tid på kvällarna oo kanske i början ställa klockan på en viss tid så både hon oo jag kommer in i den rutinen..
Kan ju behövas om vi ska orka ;)

Blir nog ännu bättre när jag får jobb oo allt.
Då blir de minsan ingen sovmorgon här inte ;)

Jaja, har tvättat nu på morgonen varit ute med hunden i de fina vädret oo ska fortsätta tvätta, behövs....
Ska även leta dagiskläder då de behövs extra kläder där..

Ha en bra dag alla läsare!




Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: