© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Örhänge

Idag fick man in barnbidraget, sååååå skönt!
Handlade i centrum vid 1tiden, träffade även en vän! :)
Vi gick först runt oo kollade affärer, snackade oo hade allmänt skoj!
Sedan blev klockan mycket

Juste, vi gick in på Ur & Penn, hittade örhänge som jag letat efter som tok, något i min smak dessutom!
Fast nu när jag skulle kolla efter en bild på denna varan så finns den inte på deras hemsida, men nu har jag gjort om en bild som visar ungefär hur den ser ut! :)

Tänker nog även köpa dessa

Typ två par tänkte jag mig isåfall, men då måste jag ta nya hål i öronen! ;)

Dom gråa har jag redan, dom röda tänkte jag göra oo även dom blåa funderar jag på att göra i sommar eller höst!
Älskar örhängen, dock när man har en bebis på 1år som gillar att ta på allt så får man nog ha sina fina örhängen när man ska vara fin!
Detta som jag köpte nu tänkte jag ha den 1/4 då jag oo två väldigt nära vänner ska på,

Jag längtar som en tok! ;)
Hoppas nån bra e kvar då vi ska dit, vore ju värdelöst om favoriterna gått ur.
Men ska bli trevligt!
Innan vi ska dit så ska vi även äta ute, ska bil så mysss! ;)

Jaja, men om dagen idag då, efter att ha varit i centrum så åkte jag hemåt, varit med dottern typ hela dagen, knappt suttit vid datorn, har jag suttit så har det inte varit långa stunder alls! :)
Nu när jag skulle natta henne så blev jag lite trötter oo somnade med henne en stund, sedan vaknade jag efter ca en halv timma- timme av att jag kom på att jag ville kolla lite på nätet, så ska väl kolla runt lite nu sedan blir det nog att lägga sig i sängs! :)

Hoppas ni har haft en kanon bra dag, för det har jag haft!
Om det blir fint väder imorgon så ska jag nog te lekparken med dottern så hon får leka av sig lite!
Om inte, så får vi se vad som händer kanske träffa en barndomsvän om hon vill oo kan! :)
Hon har även en vän som har en son i dotterns ålder så kanske får dom träffas om hon kan , får dock se eftersom att mamma jobbar imorgon.
Men som sagt uppdaterar nog imorgon om vad som hänt, om det hänt något skoj!?




Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: