© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Stockholmooo!

Hejsan läsare!

Jag vet att jag inte uppdaterat på 4 dagar, men har haft annat oo göra! ;)
I helgen åkte vi te stockholmooo!
Åkte på fredagen, softade när vi väl landat på soffan hos älsk, åt kina mat MUMMMS, kollade på tv oo softade resten av kvällen.
Lördagen började med att dottern vaknade, gick upp oo gav henne mat, älsk vaknade några minuter efter att vi hade gått upp.
Sen var de lunch för dottern efter de typ åkte vi te täby centrum kollade några affärer oo sedan skulle vi möta upp dotterns faster, hennes pojkvän oo deras söta son (dotterns kusin), gick runt oo kollade lite oo sånt, sedan köpte jag lite saker te mig men det var innan vi möte upp dom sen köpte jag även solhatt te dottern oo brillor, coool girl! :D
åt även på BK sen gick vi oo köpte lite barnsäkethets saker oo senare åkte vi hemåt, skulle även ha gått promenad med dom senare vid 7 tiden men det blev inte av, istället hittade vi hyllor som vi ville köpa oo dotterns fasters pojkvän var snäll oo ställde upp, eftersom att han har körkort! ;)

Medans dom hämta hyllorna så var jag med dotterns faster oo kusinen eftersom att dottern sov så passade jag på att mysa med dotterns kusin, mega mysssspys liksom! :)
Så härligt oo prata med honom, han ler ju typ nästan hela tiden när man prata med honom, sötnöt! :)

Söndagen hände de väl inte så mycket, sommartiden har ju börjat nu dock så ställde jag klockan idag, haha!
Nä men iaf, vi åkte ju hem från stockholmooo! tågkaos oo allt, men som tur var så löste sig allt!

Idag har jag varit på möte efter de gick jag ner mot centrum oo gick in på lindex oo handlade några urgulliga kläder te dottern!
Lägger upp bilder på dom senare!

Påpåpåpåpå söndag sitter jag i big brother live, göttgött, dessutom med två väldigt nära vänner, lööööv <3
Kommer bli grymt kul, dessutom få vara lite mammaledig över en natt, som jag längtat :)
förhoppningsvis kommer vi sitta på ett bra ställe!
Ska prata med dom senare idag eller i veckan oo se hur vi ska göra med allt, eftersom att vi även ska äta innan vi går dit! :)

Nä, nu ska jag kolla runt lite,
ha en fortsatt trevlig måndag alla läsare!












Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: