© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Mobilen

För er som ringer min mobil!
Jag har valt att inte vara vid mobilen så ofta nu, då jag vill ge min dotter mer tid att få umgås med med.
Skicka sms eller skit it, men jag svarar när jag kollar den typ 3 gånger om dagen... Med lite tur kanske ni lyckas ringa då jag e vid den oo då svarar jag.
Men jag känner att jag inte har nå behov av mobilen just nu.

Ses vi så får vi prata om det du ville då, var det något viktigt så smsa så kanske jag kan ringa upp.
Men imorgon kommer jag in i comviq bas, så då kommer jag inte kunna ringa eller smsa förens jag fyllt på mobilen typ runt den 20-27.

Jaja, var väl mest det jag ville skriva om.
Idag kommer min morbror oo firar min dotter eftersom att hon blev 1år i onsdags.
Senare blir det väl ta det lugnt, dottern har gått oo blivit svin förkyld stackarn, tror aldrig hon varit såhär dålig om jag ska vara ärlig, snoret rinner oo hon ser jätte trött ut i ögonen får hoppas på att hon inte får feber.
Var ett jäkla krångel att få henne oo somna inatt, vaknade oo grät i ca en halv timma, hon har aldrig varit så ledsen förut.
Får hoppas på att hon blir bra te på torsdag iaf för på fredag åker vid te sthlm igen, för då e de dop som gäller.

oo nu när hon e så pass förkyld så får ni skriva på facebook istället så svarar jag om jag kan eller så.

Aja, nu ska jag fixa mig så kanske skriver senare ska även lägga upp bild på tårtan jag gjorde igår, samma som förra helgen fast lite annan färg på grädden!

Ha en bra söndag, så hörs vi snart igen! ;)




Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: