© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Mobilen

Ska jag, eller ska jag inte...
Funderar på att stänga av mobilen kväll eller imorgon oo låta den vara avstängd ett tag.
Går ju över te bas snart, typ imorgon tror jag.
Så det återstår att se, sen använder jag inte den lika mycket längre oo dessutom lite mer tid med dottern e ju bara ett plus!

Sätter väl på den senast på onsdag kanske torsdag morgon om jag nu kommer stänga av den.
Så trött på mobilen, den e inte trasig eller så man jag har insett att jag knappt använder mobil nu för tiden nu när emilia e så stor.

Jaja, som sagt får se hur det blir har ju te ikväll att bestämma mig.

I lördags blev ju dottern förkyld, verkar som det börjar ge sig nu, hon e mycket piggare nu eller ser mycket piggare ut, inte lika mycket snor som rinner vilket e skönt!
Har inte fått feber än heller vilket oxå e skönt!

Men iaf, nu ska jag göra lite annat innan hon vaknar så kanske skriver senare!
Ska även ta foto på henne tror jag så ni får se något nytt av henne nu när hon e 1år har ju bara laddat upp när hon varit inne i månader.

Men ha en bra dag så hörs vi sen alla läsare!





Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: