© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Försäkringskassan

Jaha, godkväll då...
Idag har jag varit iväg te försäkringskassan, som jag trodde hela tiden hade jag dagar kvar men dock ville tanten att jag skulle fylla i lägstanivå :S aja får se hur det blir annars får jag lov oo ändra på det, så att det blir sjukpenningsnivå.
Vafan, jag e lite smått nervös nu på hur mycket jag kommer få.
Sen om jag ens kommer få denna månad eller nästa det återstår oo se.
Men isåfall måste jag FÖRSÖKA spara på dessa pengar så länge det går!

Sen när sisådär tre månader har gått oo fortfarande står utan jobb blir det andra pengar från andra håll.
Dock vill jag helst av allt ha jobb!
VORRRRRRRRE grymt skönt!

Men man får ta en dag i taget oo försöka bita ihop helt enkelt men lite nu känner jag att jag borde gått te arbetsförmedligen redan i vintras typ december för då hade jag typ fått pengar när som helst om jag inte haft jobb.
Men men som sagt vore det härligt med ett jobb, så om ni vet något jobb i Södermanland eller neråt i sthlm så SÄG de te mig, skulle uppskattas!

Ha en härlig kväll så återkommer jag imorgon eller senare!




Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: