© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Dophelgen!

Helgen var toppen!

Fredagen började med att vi åkte te sthlm!
Möte älsk i väsby sen drog vi vidare för att handla kläder te honom, han fick med sig 3 par byxor + skjorta.
Sen kollade vi några affärer köpte doppresent på H&M, urgulliga kläder vart de! :)
Sen åkte vi te vallentuna, när vi väl var hemma där så testade älsk skjorta, dock var den för liten.
Så på lördagen fick vi åka te väsby igen, bytte den oo drog vidare oo kollade någora butiker, sen slutade det med att jag vill åka te sollentuna centrum oo kolla där, åkte dig oo kollade runt fast väl typ sådana affärer som det finns överallt!
Men kanske nästan allt i ett, så kanske blir det att vi handlar där sen!?
senare på kvällen tog vi de lugnt, vi bestämde oss för att kolla på jönssonligan eftersom att dottern somnat i vagnen när vi var ner oo handlade innan så vi kollade på den, sen gick vi väl typ oo la oss i säng eftersom att vi ställde kl på 9.
Söndagen började med att vi gick upp, dottern var hur glad som helst, nästan hela dagen lång!
Denna dag skulle vi på dop, dotterns kusin skulle döpas!
Så när älsk matade våran dotter så gick jag oo duschade, klädde på mig kläderna typ förutom byxorna då jag ville vänta med dom, sen kollade jag när vi skulle åka m.m sen när vi väl var i centrum rökte vi sedan kom bussen klev på där träffade vi även älsk mamma (dotterns farmor) sen stod vi på bussen oo hon snackade om allt, sen hoppade vi av bussen, gick mot kyrkan oo fyyyfan vad mycket folk :)
Men roligt oo träffa alla dessa människor, oo dom som kom fram oo hälsade på våran glada dotter ;)

Sedan slog klockorna oo allt som har med dop oo göra började!
Tänker inte skriva vad han döpt te (just för att jag inte vill nämna några sånna namn mer än min dotters oo mitt.)

Sen var det över, åkte buss mot vallentuna igen, hoppade av vid norrgården oo drog sedan te lokalen för att äta smörgåstårta som var hur god som helst oo sen var vi tvugna att dra, då vi skulle hem för att packa oo sånt, eftersom att det var denna dag som vi skulle åka hem te strängäns igen, buuuuuuuuhuuu!

Men har haft en toppen helg i sthlm, som vanligt!
Vi kanske åker denna helg oxå, men det beror på om jag fått pengar!
Kanske får man träffa dotterns söta kusin med päronen då, men det får vi se hur det blir med den saken! :)

Nä nu har ni fått en liten uppdatering, nu ska jag strax sova, men innan så ska jag kolla på ett avsnitt av familjen annorlunda! ;)
Ha en bra natt alla läsare så återkommer jag imorgon säkert!






Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: