© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Allergi!?

Känner mig jätte snorig, de känns som att de rinner typ :S
Undra om jag börjat bli allergiskt mot något som håller på att ploppa ut nu?
Jaja, hoppas de inte e nå allergi eller förkylning, vill absolut inte ha de nu, känns som att jag varit sjuk för inte så länge sen oo ja dottern e väl den som varit sjuk typ 3 gånger detta år.
Hoppas, hoppas att det inte e nå jävla virus eller så :/

Nä, blir att ta nässpray från oo med idag oo framåt så kanske de förhoppningsvis lägger av, om inte så e jag allergiskt mot något... men vad!?

Kände mig väldigt rik idag när jag kollade kontot 8000kr, fast lite över än 8000 var det ca 8150 eller så.
Men gud så glad jag vart!

Får se vad pengar går te, men ska försöka spara så mycket det går te nästa gång jag får in pengar, måste även in te försäkringskassan i veckan oo fråga om 60 dagarna älsk har kvar, se om de går oo lösa de te mig på något sätt.
Jag menar, vafan ska dom ligga där oo damma för när jag kan ta de istället (vill säga om det går?)

Jaja, idag har väl inte hänt så mycket mer än att ha storhandlat de mesta dom behövdes oo imorgon blir de våfflor te middag då min far oo jag hittade våffelgärn på el-giganten för 99kr ;)

Köpte även handdukar för 12kr st på jysk små handdukar, gardin fast trodde de skulle vara två i den men fanns bara en så måste köpa en te oo köpte även strumpor.

De som behövs mest nu e kläder oo ett par nya skor för mig.
Men de tar jag nog när vi e i sthlm, i helgen eller nästa eller efter de får se när de blir!?

Nä nu ska jag se om jag kan beställa nå kläder på ellos eller nelly te dottern, vill säga oxå om de finns något fint oo köpa! ;)




Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: