© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Tidsi-inlägg!



Ligger just nu oo sover, ska ju liksom upp kl 7.30 imorgon för att dottern ska te BVC, vägning oo mätning blir de sedan lite snack med en läkare om hennes vikt eftersom att hon en period gick upp väldigt mycket i vikt.
Får hålla tummarna på att allt e bra oo slipper tjat som allt hit oo dit!
Gör bara allt för min dotters bästa oo så länge hon mår bra så e jag nöjd!
Jag älskar att se min dotter le så mycket som hon gör oo skrattar överdrivet mycket när hon e övertrött!
Så ska de se ut, om jag får säga de sj!

Sen vad en annan tycker får väl personen tycka de ena efter de andra.
Dessutom e min dotter så duktig nog oo kan gå fast man bara håller i en hand, hon kan krypa nu sen ca 2 månader tebax.
Snart kan hon gå... MIN STORA TJEJ!

Jag skiter i vad andra tycker oo tänker, även i vad som sägs.
För jag älskar min dotter jätte mycket iaf!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥






Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: