© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Ögonen, kläder, snyggt!

Vi mår toppen!
Härliga väder, så underbart!
Speciellt nu när de e midsommar, för sen började de mörkna på kvällarna så kommer hösten rätt så fort efter de!
Tråkigt, mycket tråkigt! :(
Så får passa på oo njuta nu in i de sista!
 
Dottern sover så fint så!
Jag själv har fått ögoninflammation sådär på midsommarn..
Kul, kul, skit kul... Noooot!
 
Igår bestämde jag mig för att städa lite, vilket blev av, idag eller imorgon ska jag nog tvätta kläder!
Sen blir de som vanligt, diska!!!!
 
Jaja, nu ska jag fortsätta lyssna på musik på Spotify, man hittar typ allt där! ;)
Blir nog för övrigt en film kväll som alla andra dagar, sedan lägga sig efter filmens slut!
 
Juste här omdagen så var jag oo älsk iväg oo handla kläder te våran dotter, jag köpte även ett linne te mig själv sen fick jag ett par nya skor av älsk, var rea på dom så vi passade på helt enkelt! :)
 
Ska lägga upp bild i veckan på vad de var för kläder oo skor som vi köpte!
Min dotter ska iaf inte vara ful i kläder, hon ska vara SNYGG!
Med hennes utseende så e hon snyggast i söta oo snygga kläder, punkt slut!
Vill inte ha nå disney kläder eller astrid lindgren kläder inte, då åker dom te dagiset som reservkläder! ;)
 
Aja, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer just nu, kanske återkommer med ett nytt inlägg sen om jag inte blir blind av min ögoninflammation!? :)
 




Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: