© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Ögat & jag!

Idag har vi tagit de lugnt!
Rätt så skönt med lugna dagar, nog för att de allt e lugnt..
Ska strax göra sockerkaka med ljus choklad i :)
Super gott!
 
Ni borde testa, ni gör vanliga reseptet aså av sockerkakssmeten sen har ni i små bitar av choklad i, ni kan ju välja mellan, vit, mjölk, mörk - choklad!
Jag kan lova att de blir SUPER GOTT!
 
Igår tog vi en promenad in mot lilla staden för att handla lite, slutade med att vi tog bussen hem sen, eftersom att jag har nya skor så vill jag inte chansa på att inte få sår på fötterna av skorna!
Vill helst undvika de då jag minns hur förjävligt de känns!

Var väl ingen höjdare att gå in med tanke på ögat, skäms så mycket!
Tittade ner när jag såg folket, gillar inte att visa ögat när de ser ut som de gör! :(
Hoppas de försvinner snart, måste jag te vårdcentralen så får jag resept på massa skit oo får stå för kostnaden...
De vill jag inte!!!!
Får skylla mig sj men jag tänker fan inte lägga pengar på något som kommer försvinna!
 
Återkommer väl senare för nu tog de stopp med skrivandet!




Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: