© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Jobb, jobb, jobb!!!

Snart vare dax oo ringa då...
Nä men posetiv ska man väl vara ;)
Jobbigt oo söka jobb bara, vill ju hitta något som passa mig perfekt!
Svårt oo hitta ändå tycker AF att jag söker för lite iaf senaste gångerna jag ringt.
Men jag försöker så gått jag kan med att söka jobb samtidigt som jag tar hand om min fina dotter!

Vill bara få svar från nått av jobben så man kommer in i arbetslivet men som det ser ut just nu kanske jag borde plugga något, men vet inte riktigt vad jag vill plugga te e ju liksom bara 21år oo har flera år kvar att leva vill ju verkligen försöka hitta något som jag känner att , (detta kan jag jobba med hela livet ut) men lite svårt när man vill bli något en viss tid oo sen något annat en annan tid, de e tufft de där.
Men jag försöker så mycket jag kan!

Ska iaf kolla lite mer jobb men först ringa AF så jag har de gjort sedan söka massa fler jobb, så många som jag hitta!
Vill bara hitta ett jobb där jag kan få anställning oo allt så jag kan ta körkort eller ja först spara pengar oo sedan ta körkortet oo sen spara efter de lite mer oo sedan hitta ett nytt jobb oo kanske flytta te sthlm om några år som det ser ut just nu :/

Men jag tänker inte gnälla nu i sista stund som jag skriver!
Jag måste vara glad för de minsta lilla nu!

Hare gött alla läsare!




Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: