© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Världens bästa sov över!

Igår blev de inge mat för mig, eller ja gurkan var de ända jag åt på hela dagen sen drack jag kaffe på morgonen.
Eftersom att jag väntade på att världens bästa skulle komma hem te mig, eftersom att vi skulle to tuna.
Så ja, han sov hos mig.
Vi kollade på film, snackade oo han drack sin burn i lugn oo ro oo åt lite bullar.. Medans jag åt min mat te gurka...
Sedan kollade vi på två film oo efter den så vart de en te film men mitt i filmen bestämmde vi oss för att röra på oss lite så vi tog en promenad i skogen oo snacka om allt typ.
Var skönt att få röra på sig lite, men sedan kom vi te en åker så jag ville inte gå igenom där te slut, var rädd att de skulle komma ormar oo bita på oss, haha!
Så vi gick tebax sedan när vi kom hem te mig så åt vi några mackor oo drack mjölk sen gick vi oo la oss vid 4 på morgonen! :)

Vaknade ungefär strax efter halv 11 idag eftersom vi skulle to tuna idag liksom!
Fyfan vilken jävla värme de var idag då!
Var iväg to tuna idag med världens bästa, jag köpte en bh oo linne, orange blev färgen på dom båda! :)
Sen åt vi på donken oxå, fy på oss... vi ska ju vara nyttiga nu...
Men vafan i början kan de bli svårt att stå emot sånt gott.
Så vi förtjänade de iaf, köpte inget stort på donken, tog allt i smått, men orkade bara inte äta upp allt för denna värme! :/
Men tackar världens bästa som tyckte de var bra att jag åt, de gjorde mig glad! :)
 
Sedan skulle han köpa en tavla av sångaren An2n, så vi satte oss i skuggan oo väntade på att få dra därifrån sedan vidare hem te An2n, de var grymt va mycket han har målat, riktigt bra var alla oxå! :)
 
Sen efter vi hade varit där i ca 1 timma så drog vi vidare mot systemet för att världens bästa skulle minsann dricka idag med sina polare, blev såklart kissnödig... Men sen vart de bråttom mot tåget, så medans han gick i lugnt oo ro så fick jag nästan springa efter, haha!
 
P.s har säkert glömt oo skriva lite saker om dagarna men tog de jag kom ihåg just nu! ;)
 
Pungizz.blogg.se




Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: