© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Världens bästa kommer, sverige!

Tänkte ta bild på mig oo dottern igår kväll, men så blev de inte.
Tänkte ta bild imorse, men så blev de inte heller, för vi råkade sova lite extra, var ju ca en halv timma kvar te vi skulle ut mot bussen för att hon skulle ju te dagis..
Så jag får göra ett nytt försök senare! :)
 
Råkade även somna lite sent, tror ögonen stängdes ca halv 3 :/
Blir så när man pratade med världens bästa! :)
Han e ju bort rest så man passar på medans han e inne liksom :)
Nog för att han kommer hem idag! :D
Fast glömde fråga när han e hemma, men han skulle ju iaf skicka iväg ett sms när han e hemma igen...
Vet inte om han skickar när han e hemma i sitt hus eller när han landat!
Återstår att se, blev ju jätte orolig när han inte skrev att han var framme när han kom dit så nu hoppas jag för alla fingrar oo tår jag har att han skickar ett sms när han e hemma i sverige igen! :)
 
Men men...
 
Efter att jag hämtat dottern vid 2 på dagis så går jag hem oo lämnar henne sen måste jag in mot byn för att handla lite så hon får vara med sin far medans jag åker in oo gör det som måste göras! :)
 
Hoppas ni får en underbar dag, för de ska jag ha i denna värme! :)
 
Pungizz.blogg.se




Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: