© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Shoppa med en världens bästa!

Buuhu, världens bästa åker åter igen iväg för lite semester från (strängnäs...)!? :(
Nä men får la se te så att dagarna går fortare för när han kommer hem te ''kära strängnäs''
 igen så ska vi ha en shopp-dag i Tuna! :)
 
Ja ni kanske tycker de låter konsigt med en kille liksom, men vem säger att de måste vara tjejer man shoppar med hela tiden, killar använder ju oxå kläder!
Kanske inte på samma sätt som vi om man ser de på de sättet att vi använder bh oo string eller nått medans pojkarna inte använder de...
Men jag ser inge fel med att ta med en pöjk på shopp-dag, ska MYCKET VÄL SNARARE bli trevligt att få umgås med honom då, han har ju som sagt sina roliga sidor som sura oo de e så de ska vara en sådan dag! ;)
 
Aja, får se när han kommer hem iaf, tänkte att de vore bäst om han kom typ 23e men blir nog att de lutar sig åt 27e som han sa de.
Så återstår att se vilket datum de blir, jag hoppas att de blir mellan dom datumen! :D
Längtar röven av mig redan!
 
Tack för att du finns min fina vän, vad vore jag oo alla andra människor utan dig!?
 
Pungizz.blogg.se




Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: