© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Mobilen

Tare lugnt oo lyssnar på lite musik just nu!
Älskar att lyssna på musik, fixa med bilder eller så samtidigt liksom, så skönt att bara kunna sätta sig oo lyssna.
Annars så laddar jag hem några låtar som jag tycker förtjänar att finnas på mobilen :D
Usch, nu när jag skrev mobilen kom jag oo tänka på att jag måste leta ny, kanske någon jag kan ha så länge liksom...
 
Annars har jag städat lite idag, känns väl både skönt oo jobbigt men samtidigt ett måste...
Nu finns de inte så mycket mer oo skriva nu ska jag fortsätta med mitt! :)
Men men, vi hare bra här hemma oo lever gör vi!
 
Pungizz.blogg.se




Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: