© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Min duktiga dotter!

Igår hände de som jag väntat på länge både innan oo efter hon blev 1 år, nu har hon äntligen börjat gå!
Jag blir lika glad varje gång, nu kan man möta henne gåndes i hela lägenheten!
 
Det roliga e väl att mamma oo pappa har försökt hela tiden att få henne gå.
Jag har även försökt, men har lurat henne lite ibland så hon tagit max 5 steg sj.
Men nu äntligen kan hon göra de helt sj!
 
Hon liksom nästan sprang runt hela tiden för att hon vart så överlycklig, tror aldrig hon varit gladare!
Så hon fick testa gå med sina skor inne oxå, de gick hur bra som helst!
Så ska låta henne gå inne hela tiden innan hon får gå ute, detta för att hon inte ska göra illa sig kraftigt så hon tappar hoppet när hon äntligen börjat!
Vore ju synd, därför får hon träna lite extra här hemma först! :)
 
Jag blev hur glad som helst för henne skull, nu kan man verkligen kalla henne plutten, nu e hon min stora tjej! :)
 
Ja, det var väl de!
Kanske lägger upp en video från igår när hon tog dom första stegen! :)
 
Ha en toppen dag alla!
 
Pungizz.blogg.se




Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: