© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Malmköping & Flen!

Tackar alla som var med i lördags oo söndags!
Dock när jag åkte i lördags så började de med att polaren inte svarade, skulle ju mot Malmköping men sen vid ca 2 tiden svarade han!
Så då fick jag vänta en timma innan jag kunde åka iväg eftersom att jag precis missade bussen när han hörde av sig..
Sen vid ca 14:44 så tog jag bussen mot stationen väntade på tåg som skulle gå 15:33 sedan när jag hade landat i Eskilstuna så skulle jag ju hämta ut pengar men de kom jag på när bussen skulle komma om ca 5 minuter, äsch tänkte jag, kunde ju ta ut i malmköping, men icke de.. För på söndagen då en vän skulle ta ut pengar så funkade inte de...
 
Lördagen var good, behövde få vara barnfri en dag!
Åkte som sagt te malmköping, mötte upp en vän så drog vi vidare hem te hans polare, där blev de två grogg, sedan efter man hade druckit upp dom så åkte man vidare te flen, fortsatte dricka där, sedan var ju full som ett svin, hade ju en hel flaska för mig sj oo grogga med, dock fick jag inte i mig allt, var la nå droppar kvar.. Men attans så kul man hade trots att man saknade sin prinsessa nå otroligt mycket!
 
Söndagen skulle ju vi ju oxå dricka lite, men mådde inge vidare så blev aldrig av, sedan var ju tvungen oo åka hem! :/
Kollade runt lite på marknaden i malmköping men eftersom att de inte gick oo hämta ut pengar så vart de inget hem.
Så får vänta te nästa marknad som e i Strängnäs i oktober, då ska jag minsann handla massa ;)
 
Jaja, finns mycket mer oo skriva men orkar liksom inte, fortfarande trött efter helgen så nu ska jag myspysa med dottern min!
Ha en fin dag alla läsare!
 
Pungizz.blogg.se




Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: