© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Ensam

Har hänt mycket senaste dagarna då jag inte bloggat.
Har blivit singel, dock inget elakt menat när jag gjorde de, han trodde jag var kär i en annan?
Nämen så vare inte, vi har bara bråkat på tok för mycket senaste tiden, vem pallar ha ett sånt förhållande?
Känslorna finns ju kvar där, lika så att älska men jag behöver vara för mig sj just nu.
 
Idag åker han hem, så får se hur de kommer kännas då!?
Ska väl handla lite efter jag lämnat honom, sedan åker jag hemåt oo tare lugnt, kanske nå promenad om magen tillåter de, den e liksom KAOS just nu... :/
 
Jag tänker oxå inte lova att jag ska fixa min blogg då oo så oo nu, måste ha lite nya bilder innan jag e helt klar!
Men de får ta sin tid om den ska vara så snygg som jag vill att den ska vara! ;)
 
Pungizz.blogg.se
 




Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: