© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Datorn, Paj?

Usch, vilken dag det har varit!
Vaknar, kolla lite saker på datorn sen började de åska!
Stänger av datorn, får för mig att städa lite oo så vid datorn.
Kopplar ihop allt, precis som jag alltid kopplat in allt...
Då ville inte skärmen starta, blev full av panik men efter lite om oo men oo några samtal som morsan fick ringa så fixade ju allt sig!
Tack oo lov för de!
 
Datorn e bland de viktigaste som finns, där finns allt!
Självklart dottern, men hon sov just då men vaknade sen efter en stund då vi höll på!
 
Tackar dottern för att hon e så pass lugnt vissa stunder!
Annars hade vi nog aldrig ringt samtal oo inte suttit vid datorn oo spenderar massa pengar på saker vi inte ens hade behövt köpa!
 
Sen kom fadern hem så då passade jag på att städa oo diska, samt tvätta två maskiner, kändes skönt oo få de gjort innan natten!
Sen vet man ju inte om de blir oväder imorgon igen så de var de väl bra att jag gjorde de nu innan kvällens slut!?
 
Dottern somnade efter lite om oo men, med lampan på dessutom... vilket hon aldrig gjort förr!?
Så fick lite tid att sitta här, men snart kallar sängen på mig!
 
På fredag drar jag mot tuna, ska nog träffa Sara där, får se om de blir nån mer!?
Skulle träffa Carro oxå om hon hade tid, så ska nog höra med henne imorgon hur de blir med den saken!? :)
 
Ha en bra natt alla nattugglor för det ska jag ha, SOV GOTT!
 
Pungizz.blogg.se




Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: