© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Badat

Igår kom världens bästa hit strax efter 8. Kanske ca 21:00-15.
Gick in på rummet oo softa ca en halv timme sen bestämde vi oss för att se på Wallander! :)
Så kollade på den filmen i tv-rummet med min farsa, sen skulle vi ju bada.
Så de gjorde vi ju efter filmen, eller ja vi gick te badplatsen där vi skulle bada men på vägen dit fick jag rosor. :)
Så ca 00:00 tog jag mitt första bad för detta år, vilket jag ba ska göra om! :)
Trots att de var svin kallt så kom man ju i te slut!
Världens bästa var lite galen oo gick i från stegen, usch... brrr hade jag nog aldrig kommit i om jag hade gjort de.
Så jag gick i från stranden. tog la 10 minuter innan jag kom i med hela kroppen!
Men som sagt kallt vare, sedan gick världens bästa oo jag upp igen för oo röka sen skulle vi doppa fötterna, då var de minsann varmt!
Men han vägrade bada mer den lille skiten så han gick oo bytte om, vilket tog kanske 1 timma, haha nej inte så lång tid men kändes som de men medans han bytte om så gick jag i en stund men vart lite läskigt så jag gick upp igen oo doppade bara fötterna oo väntade på att världens bästa skulle bli klar så jag kunde byta om!
Sen drog vi hemåt oo lämnade våra badkläder, m.m!
Sedan vart de en promenad te e skola vid mig, så vi satt där en stund oo lyssnade på musik oo softa sedan frös världens bästa så då vart de att dra hemåt, då hade båda päronen somnat så vi tänkte ju kolla på film.
Men sedan kom jag på att de var lite sent oo pappa skulle upp om en timma ca.
Så vid 3 tiden somnade vi i sängen.
 
Dagen efter...
vaknade jag ca 8, bytte blöja på dottern oo gav henne lite frukost, sedan tänkte jag att om jag lägger ner henne i sängen igen (vilket hon vägrade) så tänkte jag att jag lägger mig i sängen igen, men då hade världens bästa tagit upp hela sängen så då valde jag att vara uppe istället oo vänta på att han skulle vakna vilket tog sin tid :P
 
Sen bestämde jag mig för att ge världens bästa (tomten) lite sockerkaka oo ett glas mjölk vid sängen.
Gick in efter en liten stund, då hade världens bästa gått upp, oo ätit sockerkakan oo druckit upp mjölken! :)
Duktig tomte! ;)
 
Sedan skulle han hemåt vid ca 11:44 tror jag så jag gjorde honom sällskap på bussen in mot byn för att jag skulle handla lite, oo han skulle hemåt.
 
Tack för en bra dag världens bästa! ♥
 
Pungizz.blogg.se




Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: