© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Alltid ändrade planer!

Världens sämsa väder idag, solen gömmer sig bakom molnen! :/
 
Ska strax duscha, sedan klä på mig. Kanske dra in mot byn oo handla något, om de behövs!?
Ska även måla naglarna då färgen börjar försvinna, buhuuu... Haha!
 
Igår skulle världens bästa kommit hit ut, men den jävlen ändrar alltid planerna! :D
Äsch, orkar inte bry mig om det.
Jag e liksom vaaaaaaaaaan!
Om han inte ändrar sig så ska vi te tuna på onsdag!?
Skulle ju köpt några linnen i lördags men blev inte så, så tror nog jag tar de då om vi kommer åka..?
 
Ska även sätta mig ner oo söka jobb tänkte jag! :)
De e fan inte lätt oo söka när man har dottern oo ta hand om, men jag försöker så mycket de går! :)
 
Nä skriver väl senare, hare gött!
 
Pungizz.blogg.se




Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: