© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Bilder på Facebook

Godmorgon läsare!

Nu har jag diskat, satt på en maskin med tvätt oo ska tvätta mer än de. Sen har jag gosat med min dotter väldigt mycket!
Min älskade mor e på möte hos soc, undrar hur de går!?
Sen när hon kommer hem så blir de för min del att åka in oo handla lite, eftersom att jag fått pengar.
Senare blir de kolla på tv sen natta dottern vid 10 idag om hon inte somnar under tiden då jag kollar på tv.
Men just nu har hon kommit in i en period då hon ska ha lite gympa innan läggdax, haha bra eller dåligt? :D

Vad jag tycker e bra med att hon har sin egna lilla gympa e att hon rör på sig!
Vad jag tycker e dåligt e väl att hon inte somnar i tid...

Men men, bara att gilla läget oo försöka bita ihop!

Juste, har läst många bloggar, mammor som ger sina barn mat typ 2-4 gånger på natten, hur normalt e de?

Min dotter fick först mat 5 gånger om DAGEN men har tagit bort ett mål så hon får bara mat 4 gånger om DAGEN.
Dom på BVC har godkänt detta, så istället för 5 mål så får hon 4 MED vatten i mellanåt.
Just detta för att hon gick upp så mycket dom senaste månaderna innan jag drog ner ett mål.
Får se den 29:e hur vikten blivit, förhoppningsvis lika bra som förra gången, då hade hon gått upp sin vikt men så som man ska gå upp!
Sen så fort hon börjar röra på sig mer så kommer hon nog jämna ut sig mer oo mer!


Ojdå, glömde visst publicera så gör de nu..
Men han iaf hänga upp tvätten oo sätta igång en ny makin. Såg dessutom att mer tvättmedel behövs, så de ska köpas!
Sen ska jag kolla om de finns mer av dotterns kläder som behövs tvätta så kan man ta de innan man drar! :D
Kom dessutom på att jag behöver rensa lite mer i mitt rum!
Så får se hur mycket det blir, men får dock bli senare eller imorgon.

Nu e kaffet klart oxå, så blir att ta en kopp eller två sen lägga in bilder på dottern fast på FB !

Hörs senare!





Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: