© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

http://player.emunityedge.net/player/

Blä, inte orkat blogga tidigare idag.
Feber, snorig, ja inget känns bra när man e förkyld!
Fuck morsan som smittade ner mig.... Inte okejj! :(

Har inte hänt så mycket idag, vi har tagit de lugnt mest, skulle ju te öppna förskolan idag igentligen eller ja nu blir de ju IGÅR eftersom att kl e efter 12.
Men eftersom att jag e sjuk så pallade jag inte helt enkelt, men när man mår bättre så får jag dra tid oavsett vad.
Kanske helst när mor min e ledig oo så man kan ta med sig en vän, hatar att gå sj... DE VÄRSTA JAG VET!
Fråga mig inte vf, men känns mycket bättre när man har sällskap, har ju aldrig varit där när de e andra mammor med deras ungar där, så har väl säkert med sånt oo göra... eller har oo har, de har ju med de oo göra...



Tagit några kort dom senaste dagarna på dottern, men dom hamnar inte här, eftersom att jag tagit bort de mesta för att inte idioter ska komma åt dom oo sprida dom vidare!
Isåfall finns bara dom som jag har nu.
Men ska göra en ny header med mindre bilder i, just på min älskade dotter!

Flashback, ja där e jag med därför som jag tänker försöka hålla de mesta så hemligt de bara går, kanske dessutom bara bilder på mig borde visas, ja de finns dom folk som e idioter nog oo tror att dom kan sabba för andra, men dom sabbar bara för sig sj.
För ser jag att de kommit upp bilder på mig eller min dotter så får jag lov att polisanmäla.
Sorry men nu börjar jag bli trött på erat snack oo användsjuka, kanske borde ni skaffa er lite liv...
Sägs väl att ni har flera år framför er som ni behöver ta vara på än att lägga smällar på en blogg, oavsett vem det andra om.
Så lägg ner nu, blir så trött på idiotiska kommentarer.



Nåja, jag har oxå diskat idag haha. Gör de typ VARJE DAG, fråga mig inte vf... Men mor oo far gnäller iaf då räkningarna blir för dyrt haha... Ligger på 1800 drygt har jag för mig för att jag diskar som jag gör nu för tiden.
Men ska de vara rent så ska de...
Hatar när skit överallt, trivs bara inte i de, värsta e väl att jag får städa hela deras LÄGENHET typ, förutom deras rum oo när de ska rensas så får jag på något sätt inte röra sakerna på dom ställerna så då ser de ut som skit på bara en minut iaf, nej usch ska bli skönt med ett eget hem sen där jag kan städa som jag vill, slänga värdefulla saker som JUST jag känner att jag inte behöver längre...

Ojdå, nu blev de lite mycket skrivet, kanske borde fortsätta med de när man e sjuk... HAHA!



Har dessutom letat som en galning efter min piercing


Men får nog köpa en ny sådan typ nästa gång jag åker te Eskilstuna eller när jag e i sthlm, för jag saknar denna speciella piercing, dock var den första alldeles för liten på grund att jag har för stor under läpp men får se om dom har en att sälja åt mig, för jag SKA BARA HA EN SÅN IGEN!
Juste, för er som undrar så kallas den för bodyspiral



Kan även tipsa om en sidan där jag får all dagens musik på.
Som nätradio http://player.emunityedge.net/player/ heter sidan.
Går att välja kanal, jag brukar mest lyssna på Radioseven oo Förfest




Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: