© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Picnik kommer försvinna :(

Nattat dottern precis, ja hennes sovrutiner har blivit helt åt helvete :(
Men får stå ut med det, kanske blir bättre när hon börjar på dagis, typ.
te.x gå te dagiset på morgonen, leka leka leka, sen hem, äta, bada, borsta tänderna fast innan det kväll mat som typ macka med mjölk sen sova.
Har jag TUR så kommer det bli så oo även fortsätta så sen.
Men tänkte inte hoppas, för hoppas jag då hoppas jag alltid FÖR mycket...

Picnik, en sida som kommer lägga ner i april, buhuuu! :/
Betyder ju att när jag fått jobb oo pengar som rullar in så blir det nog bärbar dator med extra minne + photoshop.
Just denna sida var nog bland den bästa som jag gjort om mina bilder på, väldigt tråkigt att dom tänker lägga ner bara för det.
Jaja, hittar nog andra sätt oo fixa bilderna på.
Hoppas kan man ju göra, iaf om detta.

Annars då?
Imorgon ska jag diska, tvätta, damsuga oo städa undan så mycket jag kan oo hinner med för sen kommer älsk.
På onsdag ska Emilia ta sin 1års spruta, buhuu hon har varit ledsen dom andra gångerna så tror nog helt ärligt att hon kommer vara lika förstörd denna gången med, sen tänkte jag även att vi kunde gå över te öppna förskolan så man börjar visa sig där lite.
Tråkigt oo gå sj, så känns skönt när han ska med när vi ändå varit på BVC, dock tror jag inte det blir lång stund vi kommer kunna stanna där, eftersom att Emilia blev väldigt trött dom andra gångerna hon tagit spruta så kan jag tänka mig att hon kommer vara trött denna gången med, men kommer bli skönt att den sprutan kommer vara klar sen.

Nä nu får det vara slut på skrivandet, kolla runt lite på nätet oo sedan sova...!?




Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: