© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Halsfluss

Som sagt, fortfarande sjuk.
Därför som jag inte orkat skriva sen har de varit massa annat ivägen så man har inte riktigt haft tid för att skriva.

Svullen i halsen men inte snorig = Halsfluss?
Har nå otroligt ont när jag sväljer
Uscha, blir de inte bättre får man nog besöka vårdcentralen så de inte blir värre.
Kunde knappt andas eller svälja imorse när jag var på möte.
Känns väl inte direkt toppen...! :(

Jaja, återstår oo se i helgen om de blivit bättre annars, ja då blir de nog som sagt vårdcentralen så får dom kolla oo se vad som måste/ska göras. Inte för att jag vill leva på medicin... Hatar ordet av medicin ens, känns som ett annat ord för att knarka eller så.
Nej usch oo blä!
Då hoppas jag hellre på att de går över under helgen!

Annars då, jo jag e grymt trött idag, ställde ju kl på 8 så de känns ju som de känns helt enkelt.
Vi brukar sova te 9 annars, oftas iaf!
nu ligger dottern oo sover, kan ju säga att man vill ligga brevid oo krama om henne oo sova lika sött som henne, vore ju inte helt fel.
Men de går inte, älsk kommer idag, hans tåg går ca 13:50 har jag för mig så får vara vaken istället, kanske vila lite när han kommit hit istället.
Nej nu ska jag kolla runt lite barnsaker på nätet oo vänta på att kl ska slå kvart över 2 så man kan ta bussen in.
Lyssna lite på musik oxå, inge dum ide nu när de e fredag, haha man får festa på sitt egna sätt nu när man har barn UTAN drickat... oo jag klarar mig så bra så utan de!

Jaja, i helgen blir de massa mys, så vi får se om de blir nån uppdatering imorgon eller så kommer den på söndag i värsta fall kanske på måndag!
Så sakna mig inte för mycket! ;)

Postat av: Mikael

Hej, jag har startat ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga personer att få det att rulla. Jag skulle bli väldigt glad ifall du har lust att ta en titt. Självklart kan du skriva om din blogg och ha med den i dina inlägg. En moderator roll finns att hämta för seriösa personer. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta

2012-02-18 @ 13:09:40 | URL: http://www.modekampanj.com



Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: