© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Försäkringskassan kan dra åt ******************!

Skulle te Arbetsförmedlingen idag, men blev istället inte så.
Men ska gå dit på måndag!

Får se hur det kommer gå, skulle kunna tänka mig att plugga.
Problemet med de e att jag har två st att välja mellan, vet inte heller om jag vill plugga med det sen när jag väl sätter mig vid skrivbrodet om det skulle gå så långt.
Måste isåfall verkligen tänka igenom vad jag helst av allt oo först oo främst vill plugga.

Jaja, återstår oo se hur det blir med den saken, måste iaf prata om pengar, fick bara drygt 600 kr från försäkringskassan idag :S HUR FAN SKA MAN KUNNA GE ETT BARN MAT + BLÖJOR + KLÄDER för de lilla!!!!!!?
Förstår mig inte på dom ett skit!
Hur tänker dom ens, ett barn behöver mat, blöjor oo kläder.
Nä fy så dålig stil av dom, blir riktigt förbannad. Skulle inte komma långt med barn mat för en hel månad på de, vafan... NÄÄÄÄ USCH!

Som sagt blir fucking AF på måndag!
Får hålla tummarna på att dom kan hjälpa mig!





Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: