© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Dom borde inte ha lunch

Känns bra att ha varit iväg te AF idag, dock fick jag vänta i ca en timma då dom hade lunch :S
Men känns posetivt, lär bli nå jobb inom dagis eller praktik iaf! :)

Jaja, medans dom hade sin lunch så gick jag te ica oo köpte barnmat, mat för 1år, får se hur de kommer kännas för dottern! :)

Sen in te AF igen, väntade i ca en halv timma, sen fick jag komma in oo prata lite om min bakgrund oo som sagt, blir nog jobb eller pariktiksera på dagis.
Men kanske bli nå annat, det får vi se!
Blir att gå på några möten m.m sen får vi se hur det hela slutar, man får ju hoppas på jobb snart! VILL KOMMA IN I ARBETSLIVET NUUUUUUUU!

Jaja, finns väl inte så mycket mer att skriva om, eller finns gör det ju men det skulle sluta med ett långt inlägg!
Dotterns sover oo jag ska väl fixa lite färg på bloggen, dock vet jag inte vilken färg jag vill ha men återstår att se hur det kommer bli eller sluta...




Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: