© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Vinterskor..

Jobbat i veckan!
Mina rätt så nya vinterskor gjorde de inte lätt för mig, kunde jobba på som bara den men sen så fort jag slutar känner jag hur de gör ont :(
Känns som att dom inte blivit testade i sko affären förut.
Men de blir väl bättre, oavsett om de blir bättre så känner jag att jag ändå vill ha tofflor på jobbet..
I helgen tänker jag vila ut, de behövs.. Eller ja jag kommer ju umgås med dottern.
Men tror nog att jag inte kommer gå ut så mycket i helgen. :/
 
Nä nu ska jag kolla runt lite på nätet sen ska jag umgås med dottern när hon vaknat!
Ha en trevlig helg alla läsare!
 
Curvy girls are better than skinny girls!
 
Pungizz.blogg.se




Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: