© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Vad för skor?

Känner mig så dum i huvudet ibland, vf lägger jag upp så mycket mat när jag inte ens orkar få i mig allt knappt! :/
Jaja, känner mig spy färdig just nu!

Ska väl fortsätta städa innan de blir allt för sent.
Ska ju även umgås med min dotter, som vanligt! ;)

Imorgon skulle jag vilja åka oo köpa skor, om de e öppet vill säga...
Inte här i denna by precis men äckeltuna, ska nog kolla upp tiderna så kanske man kan åka imorgon med min lilla pappa, om han e snäll nog? ;O
Kanske får smöra lite, får väl säga att jag kan bjuda på liten burgare eller glass, haha!

Jaja, får väl som sagt se hur de blir!
Ber även om ursäkt för att jag knappt lägger upp bilder här på bloggen, knappt så jag gör de på facebook.
Så jobbigt oo lägga upp, man orkar ju bara inte.. haha!

Aja, byebye mina finare läsare!




Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: