© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Nu kan man steka ägg på dotterns panna! :(

Igår den imorse var dottern hur glad som helst men bara på ca en timma så var hon jätte varm, så ja... HON HAR FEBER min lilla busunge!
Tycker så synd om henne, har inte hunnit ta tempen, men ska göra de idag efter hon vilat av sig lite om de fortfarande e hög feber så ska hon få ett bad, de brukar hjälpa lite, oo förhoppningsvis så e de bara 3 dagarsfeber.
Men om hon fortfarande e sjuk på torsdag så får jag nog ringa, eller?

Hon ville absolut inte ha gröt imorse men yoghurt gick hur bra som helst oo majskorkar funkade oo hon dricker vatten, så kanske lika bra oo vänta med att ringa om hon absolut inte äter något eller dricker oo fortfarande har feber.
Så synd när man försöker oo försöker men att hon fortfarande mår som hon mår, man vet liksom inte hur man ska få henne glad, för de som e roligast e de inte så roligt längre liksom! :/
Jaja, återstår att se hur hon mår ikväll oo imorgon, kanske på bättringsväg ikväll eller imorgon...

Nu ska jag gosa med min sjuking oo se om hon vill vila lite! :)




Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: