© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Min dotter ska inte få bli mobbad!

Jag är riktigt trött idag!
Men har sovit bättre inatt än förra, vilket e tur de iaf!

Var på möte idag, handla lite små saker efter de.
Men tänker inte handla massa här nu, ska ju te sthlm den 4 maj, eftersom att jag typ e den enda som handlar på lindex, så har jag typ allt därifrån!
Som jag tycker att min dotter kan ha på sig!
Hatar sago figurer oo disney figurer, jag dödar dom figurerna!
Så jävla vidrigt!
Då slänger jag hellre dom eller lägger undan dom i ett hörn.

Min dotter ska fan inte vara mobbad!
Nej fyfan!

Ska snart äta rostad macka med ägg oo advokado, mums!

Skriver kanske senare, puss mina fina läsare!




Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: