© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

KÖRKORT!

De verkligen saftar i munnen när jag kollar på bilar!
Ska jag kanske ta körkort så fort jag fått jobb oo börja på inkomst liksom!?
Ska iaf spara ihop pengar, så jag kan ta körkort, om jag klara de så ska jag spara pengar te en bil!
Förhoppningsvis så e de bara att köra på vägarna sen!
Sen kan man dessutom få nått annat jobb där dom kräver körkort!

Ja, de e väl mina mål just nu!
Eller ja de första målet e väl såklart JOBB, efter jobb kommer KÖRKORT, efter körkort kommer BIL, efter bil kommer NYTT, BÄTTRE JOBB!
Jag tror nog jag kommer uppfylla mina önskningar, bara jag KÄMPAR!

Känner mig så peppad redan nu så jag vill bara få allt gjort nu!
Synd att pengar inte växer på träd, då skulle jag ta allt! ;)






Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: