© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Jag andas för fullt igen!

Ja, som rubriken säger så andas jag igen.
Eftersom min dotter varit väldigt sjuk eller inte väldigt sjuk men haft värsta 3 dagars feber så var jag helt förstörd nästan, jag visste knappt vad jag skulle kunna göra för att hon skulle bli bättre på bara en timma, första dagen sov hon typ 3 gånger på dagen.
Andra dagen var bättre (igår) då ville hon bara sova 1 gång.
Idag mår hon mycket bättre, har inte ens gett henne alvedon för att se nu på morgon hur hon mår utan den.
Men skulle febern komma lite smått igen så får jag ge henne lite, oo förhoppningsvis sista gången för denna feber.

Med andra ord hade hon bara feber i 2 dagar :)
Gud så skönt!
Mat pure oo yoghurt var de hon åt när hon hade feber för gröten var inte så gott när hon hade febern oo sen drack hon massa vatten!
Så de var skönt att man slapp åka in med henne om hon inte hade ätit eller duckigt något!

Men idag ska jag städa lite, även tvätta en makin eller två.
Får se hur långt jag kommer med det, kanske blir en uppmärksamhets dag idag för mitt lilla hjärta <3
Isåfall får jag nog försöka städa de jag får städa! :)
Just nu sitter hon i sin säng oo leker lite, har även tvn på så hon kan kolla på SVT B.
Så ska väl försöka städa lite nu innan hon gnäller!

Ha en bra dag idag alla läsare!




Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: