© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Hylla på G!

Typ snart, om vilken minut som helst får jag hem min nya hylla som jag hittade på blocket, dom som jag ska köpa hyllan av levererar den hit, så det känns skönt! :)

Det e denna hylla som e på G hem te mig!
Gud så skönt!
Ska även skaffa mig några korgar att ha mina små saker i, så att inte dottern kommer åt dom så som hon gör nu!
Får dock se vad för korgar, kanske blir de i plast istället..
Ja du det återstår oo se.
Måste iaf köpa först.
Men jag kan ta en före oo efter bild sen! :)
Sen kanske jag nog även ta en bild senare när jag har lite mer korgar m.m!
Kommer bli så bra med allt!
oo behöver bara ge 300kr för denna fast dom hade skrivit 200kr men eftersom att jag inte har bil så frågade jag om dom kunde tänka sig köra hit den oo få 300kr istället, vilket dom kunde!
Känns toppen!

Allt känns så bra när allt går som det ska!




Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: