© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Bort med Oboy & in med mer kaffe!

Förut var jag väldigt beronde av Oboy, massa socker som gjorde att mina tänder sa ifrån rejält te slut!

Bestämde mig för att dricka kaffe istället, jag drack bara kaffe om det var socker i!
Men så en dag, tack vare älskpälsk så hade vi inge socker hos honom, vilket slutade med att jag drack kaffe utan socker istället, vilket jag e väldigt stolt över!

Mina tänder mår bättre idag än innan iaf!

Sen började jag handla latte på pressbyrån, de vart min andra drog!
Så kaffe oo latte e de bästa som finns, vad skulle jag göra utan dom!?



Vad dricker du helst av dessa?
Kaffe, Kaffelatte eller Oboy?





Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: