© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

Allergi?

Känns inte bra just nu, jag känner mig förkyld!
Men de e liksom trejde gången om man räknar med detta år som jag blir förkyld såhär dax.
Börjar fundera på om de kan vara allergi?
Jag orkar verkligen inte kolla upp de detta år, men om de blir detsamma nästa år så tänker jag fan kolla upp de!

Då måste de vara nå skit som jag inte tål?

För övrigt så sover min fisgris, eller vilar lättare sagt!
Men när hon vaknat så ska jag försöka göra de vanliga (STÄDA)
Får dock se hur mycket de blir gjort men jag hoppas på bra resultat! ;)

Nä men jag hoppas de e förkylning, en allergi kan ju pågå i några veckor! :O

Ha en bra dag mina läsare, njut av SOLEN idag! :)




Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: