© Pungizz FAMILJ & MUSIK! -

30 minuter

Gick oo la mig strax efter 3 inatt, konstigt nog...
Somnade, men vaknade lika fort igen 30 minuters sömn för min del!
Fråga mig inte vf, men de blev bara så!

Nu e klockan tjugo över 9 oo ja, hur skulle du må efter att bara sovit i 30 minuter!?
Jorå, jag e JÄTTE TRÖTT! :/
Försöker hålla mig vaken, men nu mår jag illa trots att jag ätit frukost!

Jag kan ju inte säga att jag mår som jag förtjänar, för de var inte 30 minuters sömn jag bara ville ha eller må illa även fast jag ätit...
Men ja, jag e ju svin trött nu så kanske ska lägga mig oo vila en liten stund!?
Känns som att de kan vara orsaken te vf jag mår illa just nu!

FÖR INTE FAN E JAG GRAVID IAF!





Elaka komentarer tas bort direkt!
Så det är ingen bra ideé att börja! Ditt IP nr syns när du kommenterar!

/ Kicki
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: